ЗВІТ
завідувача дошкільного навчального закладу «Усмішка»
Чорноострівської
селищної ради
перед педагогічним
колективом та громадськістю
за 2019-2020
навчальний рік
ЗВІТ
завідувача дошкільного навчального закладу «Усмішка»
Чорноострівської селищної ради
перед педагогічним колективом та громадськістю
за 2019-2020 навчальний рік
Порядок денний:
1. Звіт завідувача ДНЗ «Усмішка».
2. Обговорення звіту (виступи батьків, членів колективу та громадськості).
Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. №178, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю».
Завдання звітування:
1.Забезпечити прозорість, відкритість та демократичність управління навчальним закладом.
2.Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.
Мартинівський дошкільний навчальний заклад «Усмішка» Чорноострівської селищної ради знаходиться за адресою: 31310 Хмельницька область, Хмельницький район, село Мартинівка, вулиця Центральна, 35.
Мова навчання та виховання: українська
Заклад має власну ділянку площею 0,35 га.
Функціонує у пристосованому приміщенні, з 2011 року.
Проектна потужність - 30 місць.
Загальна площа ДНЗ складає 185,6 кв. м:
1 групова кімната площею 54,30 кв. м,
1 спальна кімната площею 41,10 кв. м,
кабінет завідувача має площу 19,70 кв. м,
коридор -29,0 кв.м,
харчоблок - 31,0 кв.м,
санвузол - 10,50 кв.м.
Дошкільний навчальний заклад Чорноострівської селищної ради здійснює свою діяльність відповідно до Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», положення Про дошкільний навчальний заклад, Статуту дошкільного навчального закладу, Базового компоненту дошкільної освіти, інших нормативно-правових актів в галузі освіти. У 2019-2020 н.р. в дошкільному навчальному закладі функціонувала 1 різновікова група, яка нараховувала 18 вихованців. Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснюється протягом календарного року. Я, як керівник намагаюся створити оптимальні умови для роботи колективу й виховання дітей. Орієнтую колектив на впевнене і зацікавлене виконання свого обов'язку; створюю необхідні умови для якісної індивідуальної та спільної діяльності працівників; їх скоординованих дій. Вчуся у досвідчених колег, особливо ціную ділові критичні зауваження. Вважаю, що ефективність керівництва визначається здатністю розділити своє бачення проблеми з іншими учасниками педагогічного процесу. В колективі панує атмосфера взаємоповаги, ділового партнерства, конструктивної співпраці. Трудовий колектив дошкільного навчального закладу становить 9 осіб, з них 3 педагогічних працівника, 1 помічник вихователя, 5 осіб технічного персоналу. У дошкільному навчальному закладі працюють педагоги з повною вищою освітою - 1 особа, з неповною вищою освітою - 2 особи. Для підвищення професійної компетентності організовані різні форми роботи для всіх категорій працівників: консультації, тренінги, ділові ігри, практичні заняття. Курсову підготовку цього року пройшла - 1 особа. Дошкільна освіта - перша ланка в системі освіти України. На сьогодні доведено її пріоритетність як фундаменту цілісної неперервної освіти. Від якості цього фундаменту, закладеного в перші роки життя, залежить динаміка особистісного зростання дитини, її життєві установки та світосприйняття, отже, і рівень сукупного інтелекту та духовності нації. Особлива увага в дошкільному закладі приділяється організації освітнього процесу. Колектив працює над розвитком гармонійної життєво компетентної особистості за допомогою створення оптимальних педагогічних умов організації життєдіяльності дітей, шляхом розгортання та збагачення змісту форм дитячої діяльності - ігрової, практичної, образотворчої, спілкування. Взаємини дітей і педагогів вибудовуються на засадах довіри до можливостей розвитку дитини як особистості, визнання її права на творчість, самостійного пошуку раціональних засобів, методів і прийомів виховання. Розвиваюче виховання відкриває перспективу розвитку у дітей пізнавальних сил, духовного зростання, цілісного сприймання світу. У 2019-2020 році робота педагогічного колективу дошкільного закладу спрямована на вирішення завдань:
1. Формування духовності, національної свідомості вихованців шляхом співпраці педагогічної тріади ( педагоги, діти, батьки).
2. Використання національно-патріотичного середовища для формування та розвитку духовно-моральних якостей, емоційно-ціннісного ставлення дітей дошкільного віку до рідного краю, Батьківщини.
3. Формування навичок та вмінь дітей дошкільного віку з безпеки життєдіяльності.
Заклад працює за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», програмою національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна - моя Батьківщина» та новим Базовим компонентом
З педагогічним колективом проведені педагогічні ради на теми:
- «Новий 2019/2020 навчальний рік: впевнено крокуємо у нове»;
- « Вдосконалення взаємодії дошкільного навчального закладу і сімї з метою формування духовних цінностей особистості дитини засобами патріотичного виховання»;
- «Створення умов для формування навичок та вмінь з безпеки життєдіяльності дітей»
- « Аналіз освітнього процесу за 2019-2020 навчальний рік».
У 2019-2020 навчальному році в з педагогічним колективом було проведено таку методичну роботу:
- семінари-практикуми, педгодини, ділові ігри:
1) «Співпраця з батьками вихованців »;
2) «Як плекати патріотів»;
3) «Психологічний клімат в колективі»;
4) «Навчаємо безпечної поведінки».
- консультації:
1) «Як допомогти непосидючій дитині»;
2) «Виховуємо патріотичні почуття змалку»;
3) « Соціальний розвиток дошкільників»;
- самоосвіта педагогів;
- тренінги.
Протягом 2019-2020 н.р. у дошкільному закладі були організовані виставки, в яких взяли участь вихованці разом з батьками та працівники закладу: «В осінньому королівстві», «Новорічна іграшка». Велика увага приділяється безпеці дітей, в дошкільному закладі проведено: місячник «Увага! Діти на дорозі!», тиждень безпеки дорожнього руху, тижні безпеки дитини. З метою формування основ компетентності безпечної життєдіяльності дитини протягом року в дошкільному закладі відбулися виставки, підсумкові заняття, розваги. Велика увага приділяється підготовці дітей до школи, колектив працює над формуванням передумов навчальної діяльності. Цілеспрямована робота з батьками старших дошкільників направлена на зниження емоційного напруження та тривожності дитини, переконання батьків у необхідності створення у дитини емоційного позитивного очікування шкільного життя. Кількість дітей, які завершили дошкільну освіту - 5 випусників з них підтвердили рівні готовності до навчання в школі: високий рівень - 20 % достатній рівень - 40% середній рівень - 20 % низький рівень - 20 %
У період карантину роботу педагогічних працівників організовано у дистанційному режимі. Вони виконують педагогічну, методичну та організаційну роботу, планують та здійснюють роботу по самоосвіті в межах встановленого навантаження. В умовах карантину педагоги налагодили тісну взаємодію із батьками вихованців, аби родини, вимушено перебуваючи вдома, могли весело та активно провести час зі своїми дітьми. Робота ведеться у режимі спілкування в групах в соціальних мережах, мобільних додатках, в телефонному режимі. Турбота про фізичне здоров'я, покращення показників фізичного розвитку, підви-щення опірності організму до несприятливих факторів внутрішнього і зовнішнього середовища одне з головних завдань дошкільного закладу. В дошкільному закладі створені хороші умови для збереження та зміцнення здоров'я вихованців. Забезпечується оптимальний руховий режим. З метою зниження захворюваності в дошкільному навчальному закладі впроваджуються різноманітні профілактичні, оздоровчі заходи, які направлені на охорону і зміцнення здоров'я дітей, підвищення опірності захисних сил дитячого організму. Харчування в дошкільному закладі здійснюється згідно Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах. В дошкільному навчальному закладі діти отримують 3 разове харчування (сніданок, обід, вечерю). Харчування знаходиться під постійним контролем завідувача. Плата за харчування дітей у дошкільному навчальному закладі вноситься щомісячно та своєчасно у встановлені терміни до 5 числа поточного місяця. Звільнення батьків від плати за харчування дітей у дошкільному навчальному закладі відбувається згідно чинного законодавства. Багатодітні - 6 дітей 50% Діти - учасників АТО - 1 дитина 100% Всього: 7 дітей У дошкільному закладі дотримуються правила з охорони праці та забезпечується безпека життєдіяльності вихованців і співробітників. Проводяться тижні безпеки життєдіяльності дітей, місячник охорони праці. Призначені відповідальні за дотримання протипожежного режиму, забезпечення справності опалювальних приладів, електроприладів, технологічного обладнання, відповідальні за техніку безпеки та охорону праці. Вчасно перезаряджено вогнегасники, проведені виміри опору електрообладнання (заземлення). У кожного працівника на робочому місці знаходиться посадова інструкція та інструкція з охорони праці. Травмування дітей і працівників за минулий навчальний рік у дошкільному закладі не було. Всі працівники вчасно використовують відпустки, педагогічні працівники отриму-ють допомогу на оздоровлення у розмірі посадового окладу. Матеріально-технічна база дошкільного закладу задовільна та поступово оновлю-ється. Приміщення ДНЗ естетично оформлені. В наявності в достатній кількості м'який і твердий інвентар. У 2019-2020 навчальному році дошкільний заклад фінансувався за рахунок коштів місцевого бюджету. Адміністрація та працівники дошкільного навчального закладу дотримуються фінансової дисципліни. Дошкільний заклад - відкритий освітній простір, в якому педагогічний колектив взаємодіє із сімʼями вихованців задля забезпечення потреб, інтересів та повноцінного розвитку кожної дитини. Колектив дошкільного закладу тісно співпрацює з батьками та громадськістю. Адміністрація дошкільного навчального закладу своєчасно реагує на всі зауваження та пропозиції батьків вихованців, питання вирішуються виважено та конструктивно.
Скарг на роботу дошкільного закладу у 2019-2020 н.р. немає.